Telefon:
Email:
Gyakran ismételt kérdések
Milyen szállítási módok közül választhatok?
FOXPOST házhozszállítással vagy FOXPOST csomagautómatába történő szállítással dolgozunk
Hogyan tudok fizetni?
A FOXPOST futárnál vagy az autómatában van lehetőség utánvételes fizetéssel, de a rendelés véglegesítésekor választhatsz azonnali biztonságos bankkártáys fizetést is.
Mit jelent a 30 napos garancia?
Ha meggondolod magad, kérdés nélkül visszaküldheted a terméket 30 napon belül az eredti csomagolásban, amennyiben a termék sértetlen. Ebben az esetben a számlán szereplő címre küld el ajánlott küldeményként a terméket.
Hogyan tudom nyomonkövetni a rendelésemet?
A rendelésed és a szállítás minden fázisáról információt küldünk.
Mi az ajándék termék?
Az ajándékodat a legközelebbi vásárláskor kapod meg, az AJANDEK kupon felhasználásával. Az ajándék egy hasznos apróság, amellyel szeretnék megköszönni, hogy nálunk vásároltál.
Hogyan tudok értesüli az akciókról?
Kövess minket a FACEBOOK-on, vagy íratkozz fel a hírlevelünkre a „Lépj velünk kapcsolatba” mezők kitöltésével, amelyet az oldal alján találsz meg.
Mi történik akkor, ha nincs készleten az megrendelt termék?
Mindent megteszünk azért, hogy minden termékünket készletről szolgáljuk ki. Amennyiben a nagy kereslet miatt mégis készlethiányra futunk, az esetben a beérkezést követően ingyen kiszállítjuk Neked, sőt egy kedvezmény kupont is felajánlunk, amelyet a következő rendelésednél használhatsz fel.
Ha kérdésem van, hogyan érlek el benneteket?
Kérlek írj emailt az info@a4dogs.hu email címre és a lehető leghamarabb megválaszoljuk a kérdésedet